Filmkväll


Igår hade jag och micki varit tillsammans i 1 ½ år =)
Vi hade en jätte mysig kväll med god mat och vin, sen hade vi filmkväll =) Vi kollade på Pirates of the Caribbean, Good luck Chuck och The invasion. Jätte mysigt!

Nu är det bara jag och Santo hemma. Han sitter på "balkongen" och tittar ut. Han är så söt!
Och jag sitter här och skriver lite blogg.  Micki är hos hans pappa, dom ska bygga lite.
Kanske ska med mamma till brukshundsklubben sen och rasta av hundarna. Får se om jag vill följa med, har inte bestämt mig ännu..

Nästa lördag blir det fest! Fast just nu känner jag inte alls för det?!? Jag vet inte varför.. Men det ändras nig senare i veckan. ( hoppas jag )


nej nu ska jag busa med Santo!



Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0