En bra dag

Idag var det varit en bra dag på jobbet. förutom att jag försov mig och kom lite sent =P Va jätte trött innan frukosten, men jag tog en kopp kaffe så blev jag lite piggare.
Hade ett roligt samtalsämne på jobbet oxå :D  Men det som sades där stannar där ^^ höhö

När jag kom hem så hade Santo kommit förbi gallret vi satt upp så att han inte skulle komma in till vardagsrummet. så när jag ropade på honom så hörde jag bara att han gnällde! Jag fick lite smått panik! Trodde han hade skadat sig, men han satt bakom stolarna. =P han kom inte förbi! haha
Gick ut med han en stund, och nu sitter vi här. Jag vid datorn och han jämte mig och gnager på sitt märgben.

Det är så  kul att komma hem till honom för han blir så glad! =)
Ska KANSKE åka ner till klubben sen och släppa han där så han får springa av sig. Ska se om micki vill följa med oxå när han kommer hem från jobbet.

Jag har en tanke.. Men jag vill inte lr kan inte säga den.. Det lixom kommer inte fram. Jag vet inte vad jag vill.. Hmm.. Jobbigt.. =P Får se om jag vågar fråga sen nångång.. =P

Sarah och mamma kommer sen. Sarah ville komma och hälsa på mig för någon dag sen men det blev lite sent så hon kommer idag istället med mamma.

Hmm.. Jag vet inte vad jag ska skriva mer...


Jag återkommer senare.


// Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0