Tjejmiddagen!

Igår va jag på tjej middag hos min moster! Det va jätte trevligt! Massa god mat och massa vin och drinkar ^^ hehe Spelades även en massa Wii! Hur kul som helst! Jag, Danni och mamma va i ett lag på bowlingen och vi vann båda gångerna! YEY
Här kommer lite bilder.


Värdinnorna!



           
Jag och amandan boxas :P JOBBIGT! Sen körde jag en match mot Patricia :P Mamma och moste Janet spelade oxå lite
                                             


mamma slog en strike och blev jätte glad! :D  även jag slog en strike :D
       


Jag och min älskade mamma!
   



tack för en mysig kväll igår Åsa och Amanda!







Ha en underbar kväll allihopa!!
För det ska jag och mina älsklingar Micki och Santo ha!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0