Olof Palmes dotter!?

Det finns en kvinna som bor på hotellet som påstår sig vara Olof Palmes Dotter?! Men saken är den att hon är över 50 år??!! Det går inte ihop.. Hon heter inte ens Palme i efternamn! haha  
Vi fick en utskällning av henne idag! Lr Nico fick det! Asså, hon är helt knäpp i huvudet!
Hmm.. Jag kan skriva hur mkt som helst om henne men jag orkar inte!

Dagen i sig har annars varit relativt slapp. När jag kom hem städade jag lite, åt lite nudlar.. Sen gick jag och vilade lite.. Mådde inte så bra. Sen vid fem åkte jag och handlade mat och SEMLOR till mig och Micki. =D

Nu ska jag se på sista avsnittet av heroes!


Skriver kanske senare.


Hej svejs!

// Cecilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0