Hur tänker svenska folket!?

Hur kunde dom rösta vidare Christer sjögren med låten " I love Europ" och Suzzie Tapper med " Visst finns mirakel"

Amy Diamond, Etype och the puddles va bra, även Velvet! Hon skulle gått vidare istället för Suzzie lr Christer!! Det är ju bara pinsamt! 
Fattar inte hur folk tänker ibland..
får väl se vilka mer som kommer gå vidare från de andra deltävingarna. Jag hoppas verkligen inte att Carola och Andreas går vidare! BLÄ!

Kollade på film med micki igår, The hills have eyes 2!! Fy fansen va äcklig den va! Såå rå och... usch den va äcklig!

nej nu ska jag ta mig nåt att äta, sen ska jag köra bort min bil till pappa så att han kan fixa den.

Ha det bra!

// cecilia

Kommentarer
Postat av: Linda

men det är kul med melodifestival i vintermörkret!

2008-02-10 @ 12:48:12
URL: http://songbirdie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0