Heeäje!

idag har jag STÄDAT :D Fick ett städryck när jag kom hem så så jag städade typ hela lägenheten :) Det är kul att städa när man ser hur rent och fint det blir sen när  man e klar ^^
försäkte mig även på att göra en liten curry sås idag oxå.. Men det lev inte så lyckat.. haha
den smakade bra i kastrullen men sen när jag åt den märkte jag att jag skulle ha behövt betydligt mer salt i såsen :P hehe aja man lär sig av sina misstag. ^^

Nej nu ska jag gå och lägga mig. Så att jag kommer upp i tid i morgon bitti.

Heeej då!

Kommentarer
Postat av: therese

heeej cicci !! jag hittade dig här! hihi hur är det? //puss tessan

2008-03-02 @ 16:44:13
URL: http://szentes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0