lite foton

Nu har jag klippt lugg igen :P hehe
Det var inte meningen att jag skulle klippa så mkt.. Ville endå ha typ halvlång lugg.. Men jag tyckte inte det blev så snyggt så jag klippte lite till :P haha Men det blev faktiskt bra! =)

va på Eurostorp innan med mammsen.. Kollade lite kläder och så.. Men allt snyggt e ju utplockat.. :P Det gäller att vara snabb när det e rea ^^
Träffade svärfar oxå =) Alltid lika trevligt =)

Sen fikade jag och mamma lite.. As usual! haha

Och nu sitter jag hemma med Santo.. Eller han ligger och sover.. haha! Ni ska se stilen på han :P

Här kommer lite bilder från i fredags..

                   
Vill tacka alla som kom och firade Sarah på hennes kväll =)


Såhär låg Santo och spv innan :P Och såhär ser jag ut med lugg nu =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0