tomt..

Hela min kropp känns alldeles tom..
Jag vet att jag gör fel när jag frågar hela tiden..
Men jag är så förvirrad..
Jag trodde aldrig att detta skulle hända..

Men nu har det hänt och jag kan inte göra mer än att bita ihop.
Det kommer inte bli lätt.. Absolut inte. Men jag ska göra mitt bästa.
Mitt allra bästa för dig..

Frågan är bara vad jag ska göra av julklapparna?!

Hmm..

Ska iväg nu..
Men jag skriver ner historian till er först =)

En raggare var ute och gled en kväll.. plötsligt ser han en skitsnygg blondin, han stannar och vevar ner rutan.
Hon stoppar in huvudet i bilen och frågar vad han vill.. Då vevar han snabbt upp rutan  så hon sitter fast med huvudet . Sedan går han ut och sätter på henne i röven. Efter detta går han in i bilen igen och säger stolt.
- Vi raggare kan våra knep!
Då svarar blondinen..
- Det kan vi bögar oxå!



Kommentarer
Postat av: amanda

hej hej gumman!.. va glad vad det än är så kommer det ordna sig.. är det något som du vill prata om så finns jag här!!

bra skämt föresten haha

kramar!

2008-12-19 @ 18:22:05
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0