Reunion med Emelie och Linda

Igår så var jag hemma hos Emelie. Linda var oxå där!
Jag hade verkligen hur kul som helst! Det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår!
Vi måste verkligen göra om detta igen väldigt snart!!

Sen när vi va inne i stan så gick vi till Idas och tog oss en drink.. Eller Emelie bjöd oss =)
Sen så gick vi till Asian där vi mötte Sara. Så vi följde med henne till Mårtensson där hon skulle hämta sin jacka..
Jag gick in för att träffa micki, men fick mig en rejäl jävla utskällning av en person!
De orden va verkligen inte roliga att höra.. Jag visste inte ens vad det var för fel jag hade gjort egentligen?!

Så nu är man falsk och man kan aldrig lita på mig igen?!
För att man hade frågat sin pojkvän en sak om en så kallad kompis..?
Det hela är så jävla löjligt! Men jag bryr mig faktiskt ärligt talat inte..

Här kommer lite bilder från igår hos Emelie!

     
   


        


      



tack tjejer för en otroligt rolig kväll!!


Hej då

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såååå fiiin den var ju! =) nu måste jag verkligen in o göra min ju, ska försöka hinna med de efter jobbet imorgon! jätte mysiga bilder, ser ju fan nästan riktigt slank ut på en av bilderna. =) tack själv för en skit rolig kväll. hade as kul, synd de skällde på dig, tråkig avslutning på en as kul kväll, men de blir de inte nästa gång, de vill jag lova!

2008-12-23 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0