Nu är det slut med snälla Cissi

Fy fan vilka problem jag har haft de senaste 20 minuterna! hahah
Jag skulle skriva " No more Mr nice guy " fast i tjej form.. Men eftersom jag inte är gift så kan jag inte skriva MRS! Och skriver man miss så låter det bara som.. Ja ni hör själva.. No more miss nice girl! hahah
Frågade Dex på msn, men jag tror inte hon kunde heller =P För hon ringde upp och frågade vad jag höll på med =P haha

Sen ville jag inte prata mer med henne :P Jag va / är så frustrerad att jag inte får till det med repliken! 
Så jag får skriva det på svenska istället.. 
Nu är det slut med snälla Cissi! Jag tänker inte vara så snäll längre! Finns vissa som drar nytta av att jag är för snäll och inte kan säga nej! Men det kan jag säga att det är slut med det från och med i morgon. Då gäller detta!  Mitt nyårslöfte!  Och jag ska hålla stenhårt på det!

Jag vet exakt hur jag ska ha mitt hår i morgon! =) testade att locka det med min mini locktång som jag fick av pappa och det blev fan nästan bättre än med locktången! hah
Ska även våffla lite slingor! Kommer bli kanon snyggt! =)

Var på berget innan och gick.. Ringde Dex och frågade om hon ville följa med, men hon va hos emma och lina och åt mat.. Men det kommer ju fler gånger =)
Det var skönt att gå av sig lite.. Men jag gick och tänkte en massa på lite saker och blev bara förbannad! haha
Det va då jag kom på det här med "No more snälla cissi" hehe

Nej nu ska jag.. Hmm.. kolla på tv kanske..

Ha det så bra och gott nytt år på er!


m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0