nähe gott folk..

Jag känner bara att jag vill skriva av mig lite..
Men jag kan inte skriva ner allt jag vill skriva.. Jobbigt..
Jag ser iallfall fram emot torsdag och fredag =)
På torsdag är det quiz med tjejerna och sen på fredag ska jag hem till Emelie =)
Och i morgon ska jag till  Berget med Amanda och hundarna =) Gå av sig lite av det som ligger och gnager i huvudet..

Åhh jag kan bli så irriterad påmig själv ibland!
Alla tankar som kommer upp i huvudet osv..
Sen kan det vara rätt jobbigt att vara svartsjuk... Men jag är mest bara det på en sak.. men det förstår inte alla.. Men de flesta gör det.. Men inte alla..
Jag försöker verkligen, men det är svårt!

Men men..

Jag orkar inte skiva mer just nu..
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0