Meningslöst..


Så känner jag nu!
Allt är fan meningslöst! Allt!

Jag såg fram emot jul och nyår.. För det var det enda som jag trodde skulle vara bra i december..
Allt annat i december har varit ett helvete! Men jag trodde att hoppet fanns på julafton och nyår..
Men så blir det inte.. Allt rasar verkligen nu! Fy fan för denna månaden och livet säger jag bara!

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska ta mig till nu eller vad jag ska göra med mitt liv längre..
För det försvinner ifrån mig snart.. Det blir bara gråare och gråare.. Och snart är allt bara svart..

Så ser min jul och nyår ut.. Och tiden framåt..

Kul va..?

Fy fan säger jag bara.. fy fan...

Kommentarer
Postat av: nicolina

Glöm inte att jag finns här!!!

2008-12-18 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0