Men vafasen!

Nu har micki varit inne och kloddat med min blogg.. det ska inte vara nån lila bakgrund så som det är nu..
Det får han fixa sen!

Idag på jobbet va jag själv. Fy fan säger jag bara! Tar ju hur lång tid som helst att bädda alla jävla sängar! Och sen va nästan hela 4:e våningen full! Hur har chefen tänkt att jag ska hinna bli färdig med alla rum på 4 timmar?! SJÄLV!! Idioti kallar jag det! Fick ju spara massa rum idag med! I morgon är jag ensam igen.. Jag hoppas verkligen inte att jag är det på fredag då lägenheterna ska städas..

Jag kom på en sak igår när jag hade lagt mig som jag ska göra nu varje gång jag skriver blogg..
Den kommer lite senare i bloggen..



ÅHHHHHHH jag är så irriterad! Skakar i hela kroppen!




Ska lunga mig lite nu........







Var hos Sarah innan,  Vi körde lite rullstol igen =) Rooligt rooligt! hehe
Hon kanske får komma hem i morgon * hoppas*
Var hos Nico och Johan innan med Santo. Shino och han kom jätte bra överrens.. bara det att Santo tror att han kan leka med Shino så som han leker med Zacko =P Men om dom träffas några mer gånger så kommer allt gå jätte bra sen =)


Nej jag kan inte vara glad just nu!


just det, historian..


De sju dvärgarna är i Rom för att besöka Vatikanstaten. Toker går och ringer på Påvens dörr.
Påven öppnar och undrar:Toker min son, vad kan jag göra för dig?
Alla dvärgarna börjar fnittra...¨
Toker frågar: Finns det dvärgnunnor i Italien?
Påven tittar på Toker och svarar: Nej det finns inga dvärgnunnor i Italien..
Toker: Men finns det dvärgnunnor i Europa då?
Påven: Toker det finns inga dvärgnunnor i hela Europa
Nu viker sig dvärgarna av skratt!
Toker sträcker på sig och säger: Finns det några dvärgnunnor i världen överhuvudtaget?!
Påven som nu är frustrerad säger: Det finns inga dvärgnunnor någonstans i världen!
Nu börjar de andra dvärgarna att vrålgarva, hoppa upp och ner: TOKER HAR K*ULLAT EN PIGVIN!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0