Jag har ju lovat.-

Jag är inte på så bra humör nu..
Men jag har ju lovat att skriva en historia varje dag..
Så här kommer den

En patient kommer in till läkaren och säger: - Lova att inte skratta!
- Naturligtvis! Jag har arbetat som läkare i 20 år och jag har aldrig skrattar åt en patient!
Patienten tar då av sig byxorna och kalsongerna och visar upp det i särklass minsta könsorganet läkaren har sett.
Det är inte större än korken till en kulspetspenna.
Läkaren kämpar för att inte börja skratta, men kan inte hejda en fnissning som utvecklas till en ordentlig skrattattack. I flera minuter står läkaren dubbelvikt med tårarna rinnande innan han kommer till sans och säger
- Jag ber så mycket om ursäkt, jag vet inte cad som tog åt mig. Jag lovar att det inte kommer att hända igen. Okej, vad har du nu för problem?
- Den är svullen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0