Godagens!

Jag ville verkligen inte gå upp ur sängen idag! Usch! Jag ville bara ligga kvar heeeeeela dagen.
För idag ska jag tvätta, städa och fixa lite, och jag känner verkligen inte för det! Får väl se hur mkt jag gör idag egentligen =P haha! Har redan börjat tvätta iallfall..
Jag ska nog ta mig en lussebulle och kolla klart på prison break! Jag hara bara två avsnitt kvar! Ni kan inte förstå hur spännande det är nu! =P Men det får ni se om några veckor ^^

igår tittade jag och Micki på en jätte bra film! "Den vita masajen" En verklighetsbaserad film. Handlar om en tyska som är på semester i Afrika med sin kille men blir kär i en Masaj ( en afrikansk krigare )  och stannar i afrika för att leva ihop med honom. Sen säger jag inte mer.. =) Ni måste se den!

Mamma kommer sen och ska klippa klorna på Santo. Ska bjuda henne på våra goda lussekatter då =)


heej då!


Kommentarer
Postat av: nicolina

va fin din blogg har blivit =) kanske micki oxå kan hjälpa mig hehe. de behövs en förändring måste jag säg!!!

2008-12-14 @ 15:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0