BUSSEN!



idag åkte jag bussen hem! har nog inte åkt buss på tre år! Haha!
Men jag fick åka på halv! Hon tyckte nog att jag såg ung ut ^^ haha

Nico ska hämta sin valp idag! Han är sååååååå himla söt!
Kommer ihåg när Santo va en liten valp! Han var så himla söt och gosig!
fast det e han ju fortfarande iofs =)

Har ingen aning om vad som händer nu ikväll.. Tar kvällen som den kommer =)






Jag är så trött på mitt liv nu! Allt bara blir sämre och sämre! hur mycket jag än försöker så blir det fan aldrig bra! *suck*
Sen är jag så trött på allt jävla skitsnack! innan ni öppnar käften så kolla så att det stämmer det ni går runt och sprider massa rykten!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0