åhhhh

Guuuuud vad gott det va med kyckling och ris!
Micki är en gudomlig kock =)
Han får den enklaste maten att smaka som gourmè mat!!! =)
Han är en mästerkock!  Min mästerkock =)

Jag däremot är inte alls lika duktig på att laga mat =P hahah
En gång skulle jag koka makaroner till Dex, Anna och Emma.. HAHAAHA! Jag fick koka om det två gånger för jag kokade över makaronerna båda gångerna ^^ Men det var för några år sen =P Nu kan jag koka makaroner! haha
Bjöd Anna och Dex på Ris och fiskpinnar med remouladsås och rivna morötter när jag bodde på lasarettsvägen =)
Och när jag får ett kökbord ska jag bjuda hem dom igen på middag =) Men vad säger jag inte ^^

Fy fasiken va jag e täppt i näsan!
Känner ju inte smaken på det jag dricker eller äter!
Jobbigt!!!

På fredag ska jag hem till Emelie =)  ( Empa ) Ska faktiskt bli riktigt roligt =)

Tjillivippen ( som Sarah säger )  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0