yeah man!

Igår va jag och tränade med Amanda! Först hade vi lite kondition i 20 min, sen gick vi ner på gymmet och pumpade lite muskler! haha Det e faktiskt riktigt kul att träna nu =)
Sen efter träningen så simmade vi lite.. Det va så härligt! =)

Efter träningen åkte jag hem och åt lite mat, sen la jag mig i soffan.. Somnade typ lite efter åtta tror jag det va.. Sen vaknade jag vid halv tio. Gick ut med Santo och sen gick jag och la mig! Jag va helt slut! haha
Det tar på en att träna =P

Idag när jag kommer hem ska jag faktiskt lägga mig och vila en stund. Kunde inte sova så bra i natt. Vaknade hela tiden. =(

Nej nu måste jag fortsätta att jobba, min rast e slut nu.


Ha det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Angående ditt inlägg så vill jag bara medela detta att släktträffen var i Åled och åkte in till HALMSTAD ENBART FÖR ATT TRÄFFA DIG. Om du läser det inlägget i min blogg en gång till så kan du se att det stårt SÅ.

Varför jag frågade det kan jag inte svara på, fylle grej. Men att du har nämt för mig vid ett tillfälle att du tror miki tycker jag ser bra ut, det kommer jag ihåg. För det var det jag frågade honom.

2008-08-21 @ 15:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0