Stackare!

jag tycker synd om mig själv.. Jag har så ont i halsen och kan ibland inte svälja lr prata för det känns som om jag har en boll i halsen! =( Ibland får man faktiskt tycka synd om sig själv  =P haha

har nästan precis kommit hem från Ullared!! Det va nästan inget folk alls där!
Köpte en massa saker! Ett par mys byxor och en tröja ( eftersom jag inte får använda mickis mysbyxor längre =P ) haha
Sen köpte jag ett par jeans, ett linne och en...vafan heter det... jag kommer inte på vad den heter :P haha
men jag lägger upp bilder sen. =)

I morgon gäller det! fan va kul det ska bli =)
Nu är det Jag, Dex, Amanda, Sara, Sarah, Patricia och kanske Nico! Ska bli så kul =)) Yeah!!

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0