semestervädret

Så tråkigt väder det har varit nu! regn och mulet hela tiden.. Igår kom det lite sol på förmiddagen precis som idag. Men det skulle inte förvåna mig att det senare börjar regna. Bara för att jag har semester! Veckan innan jag gick på min semeste var det hur fint och varmt som helst! Jag kan lova att det kommer bli sol nästa vecka!

Dethär med dagens outfit gick inte så bra för min del.. haha men det får komma lite blider när jag känner för att ha dagens outfit i min blogg.
Idag ska jag fika med mammsen och sen ska jag köpa en blomma till henne som hon kan ha i köket =P Hon ville ha det i present i morgon!

Vad har jag annars gjort på min semester.. Hmm.. inte så mkt faktiskt.. I tisdags va jag ute och åt på harrys med Sarah =) Jätte mysigt var det! Det måste vi göraom igen Sarah! Sen efter det så gick vi till Bulls med Micki, Isén och hans kompisar! Jag hade jätte trevligt den kvällen =) Speciellt på Harrys =) Det va så himla mysigt!

Nej nu hörde jag att posten kom. Så nu ska jag gå ner och hämta tidningen och äta lite frukost!

Ha en bra dag och hoppas på solsken innan min semester e slut!

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0