Ingen dans på rosor precis


Livet är ingen dans på rosor precis.. Allt kan gå åt skogen hur snabbt som helst...

Men sen finns det fina med livet.
Dina vänner som finns där för dig när du behöver dom. Som du skrattar och har roliga minnen med.
Som älskar dig för den du är och ingen annan. Som du kan ringa vilken tid på dygnet om du behöver prata. Som är ärliga mot dig och inte sårar dig. Som alltid ställer upp...
Det är äkta vänskap och ett av det finaste du kan ha.

Kärleken mellan dig och din partner.
Du träffar en kille och blir blixt kär. Ni träffas varje dag och kärleken bara växer och växer. Ni blir tillsammans och börjar ert liv tillsammans. Från att vara kär till att älska.
Att säga de tre fina orden är inte något man bara gör sådär. Du måste känna det och verkligen mena det.
Att älska någon är det finaste du kan göra för personen. Att göra precis vad som helst för honom / henne. Att göra något du verkligen aldrig annars skulle göra, bara för att rädda personen som ligger tätt om ditt hjärta. Att offra ditt liv och allt annat för personen. Att gå genom eld och vatten, det är att Älska någon.

Jag låg och tänkte för någondag sen.. Hur hade mitt liv sett ut om jag inte hade haft Micki?
Hur hade jag mått om inte han fanns i mitt liv..? Vad hade jag gjort..?
Jag kan säga helt ärligt att jag hade nog inte klarat det.. Jag hade varit som en zombie. Gått runt och bara gått runt. Inte vetat vad jag skulle göra av mitt liv..
Att ha han i mitt liv gör att jag känner mig hel..
Älskad och omtyckt..
Jag känner att jag lever.


Tack för att du gör mitt liv komplett Älskling! ♥


Kommentarer
Postat av: tess

aawww vad söööööööööött!

2008-08-15 @ 16:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0