Förkyld.. =(

Jag börjar nog bli lite förkyld.. =( Har börjat få ont i ena sidan av halsen nu =( Och så brukar det vara i början när jag blir förkyld..
Typiskt! Men det hindrar inte mig från att ha tjejkvällen på fredag med tjejerna =P

Idag va jag i stan med Dex och åt buffe =) Sen gick vi runt i  massa affärer. haha och sen blev vi jätte trötta och gick hem =P Men det va kul att umgås med min kära vän =) tack för en mysig dag Dex!!

Nä usch jag orkar faktiskt inte skriva mer nu.
Ska läsa veckorevyn och sen ska jag slappa.

Om ni vill läsa en bra kärleks bok så LÄS " Om jag kunde drömma "
Läste ut den på två dagar, kunde inte sluta läsa den =P haha
Caroline berättade att det ska komma en film om den snart oxå =)
Lääääääängtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0