En helt ny start

Idag startar jag om mitt liv.
Börjat gymma igen och ska bli mer sund. Jag och Amanda va och simmade idag, gjorde lite olika saker, simmade med bara benen, bara armarna och vanlig simmning.
Och på onsdag e det gymmet som gäller.

Igår va jag verkligen inte på humör alls. Jag va irriterad och kände mig så fruktansvärt nedtryckt! Irrttationen är över idag, och det känns väl liiiiite bättre med det andra. Men tror inte jag kommer vara på så gott humör på ett tag. Men jag ska göra mitt bästa för alla er andra ^^

Känner att jag måste bättra mig på vissa saker om allt ska fungera.


Lördags va vi på inflyttningsfest! Huuuur kul som helst hemma hos Patricia, och en liten stund inne i stan och på Valentine,  men sen bröt helvetet lös! Fy fan! Ingen rolig kväll alls.. Önskar man kunde spola tillbaka tiden så att inget av det som hände den kvällen hände.
När såna saker händer så brukar jag gå runt och tänka en massa, men jag hade inget i huvudet. Kände mig så fruktansvärt tom i hela kroppen. usch jag vill aldrig mer uppleva den känslan! Aldrig mer.

Sen fick man en utskällning oxå.. =P
För något som jag inte ser något fel i?
Men men, svartsjukan gör en galen ibland..


så för att sammanfatta min helg så var den
ETT STORT JÄVLA FIASKO!

förutom hemma hos Patricia där jag ägde på Wii!! 
Slog vladde i baseball hela tiden! haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0