blixtrar och dunder!!

Fy fan det e verkligen inte kul att vara ensam när det åskar och blixtrar såhär mkt som det gör nu! Och ni som känner mig vet hur rädd jag är för åskan!! =S
kanske inte e så bra att sitta vid datorn när det blixtrar?!

Jag och mamma har precis sett Hancock! Hur bra som helst! Andra gången jag ser den nu =P Kollade på den med Micki igår. Såg även Kung fu panda igår. haha! Jag älskar animerade filmer!

Två andra filmer som jag rekomenderar starkrt är Wanted och Never back down. Fast Wanted är nog bättre än Never back down. Eller det e ju två helt olika filmer så.. Äh ni får se själva om ni vill.

I  morgon är det kalas hos mammsen!
har gjort denna till henne som hon ska få av oss




Sen på lördag e det inflyttningsfest hos Patricia =)
Ska bli kul! Hoppas hon blir glad för presenten hon ska få ^^


ha det bra i åskan ^^

hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0