God eftermiddag!

Sitter på jobbet nu, och har rast. Idag är det bara jag och Nico på jobbet. King är i Barcelona! Så härligt!!

Känner mig inte så pigg idag! Hade världens huvudvärk i morse..! Usch!
Efter jobbet ska jag hem och gå ut med Santo sen ska jag följa med mamma till ortopeden! Hon har skadat sitt knä, antagligen en minisk skada! Så jg får agera taxi sen när vi ska hem för hon kommer nog ha ont efter att det har klämt och haft sig på hennes knä!
I morse, lr snarare inatt vaknade jag av att Santo fes! FY FAEN vad det luktade! ni kan ju tänka er att det luktade äckligt eftersom jag VAKNADE av det! haha! Santo gick ut ur rummet efter en stund! Hahah
Min humor asså! =P

Nej nu ska jag jobba igen så att man kommer hem.


heej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0