Page??


Sarah klippte Page idag! Så jävla snyggt blev det! Carro är en utmärkt frisör!!
Såå nu funderara jag själv på att klippa mig så.. ^^ Men så kommer ju problemet.. Jag vill inte klippa av mitt hår nu när det blitiv så långt.. =(
Jag får fundera på det ett tag och se vad som händer.
Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte göra det =P haha
Sarah blev verkligen jätte söt i det! Hon passar så bra i det! ♥



Detta är verkligen den tråkigaste dagen i hela mitt liv. Inte nog med att jag är uttråkad, utan lite deppig med..
blääää! Det finns verkligen INGET att göra. Känner inte för att gå ut heller..
Kanske ska se på film med pappa och Caroline? Den nya med Will Smith.. Vet inte vad den heter.. Men den verkar bra iallafall =)

Åhh jag är såå himlans sugen på lösgodis!!
Men jag ska inte äta sånt!
Om jag skulle köpa det så kommer det bara bli att jag äter några bitar sen vill jag inte ha mer :P haha 
så e det alltid! Om jag inte är EXTREMT godis sugen.. heh


"Gimme gimme, gimme, gimme, gimme moooooore"
haha va glada att ni inte hör mig sjunga nu =P


Haha på tal om sjunga. Ser ni på IDOL?!
hahahaha hur kan man gå dit och tro att man ska komma vidare när man verkligen INTE kan sjunga?!
haha jag skrattar så jag får ont i magen varje gång.
så jäkla roligt =D




Nej nu ska jag inte ta upp mer av er tid.




Ha det gött.



återkommer sen









heeej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0