lite rolig fakta... lr inte


1.Värsta känslan?
Att förlora den man älskar´

2. Bästa känslan?
Att vara med min älskling! ♥

3. Din första tanke när du vaknar?
Bara en liiiiten stund till ( Som oftast blir mycket längre än vad man trodde =P )

4. Vad har du under sängen?
En gammal damsugare och förmodligen lite dammråttor =P

5. Vem är/ var din största kärlek? ( Svara ärligt )
Micki!!!!

6.  Vilken kroppdel klarar du dig utan?
Ingen!?!

7. Vad gör du om 10 år?
Jobbar i Johannas butik som hon ska starta =P Och är lyckligt gift med familj!

8. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När jag såg Micki!

9. Vilken superhjältekraft hade du velat ha?
Vara osynlig ^^

10. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande. Vem skulle det vara?
Min morfar!! ♥

11. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Det vet la inte jag.. Men antagligen flummig =P

12. Säg tre positiva saker med dig.
Alltid glad, en bra storasyster ( Enligt min lillasyster ^^ ) generös..

13. Säg tre negativa saker med dig.
För snäll, svartsjuk och....  hmm... morgontrött?

14. Vad är du beroende av?
Micki! Min familj, skor och väskor =P

15. Skriv något smart.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0