Apologize


Timbaland - Apologize ft One Republic





Den är såååå bra!
Han är grym Timbaland!
Jag diggar han hårt! =)


Idag har jag inte gjort så mycket.. Va hemma i lägenheten innan och tittade lite på O.C.
Det va en som kanske skulle komma idag och fixa rören i köket ( vasken ) Men hon kom inte.. Så körde jag hit, och nu sitter jag här och lyssar på musik.. Och tråkar.. Och tänker..  Och tänker..

Ska nog ut och köra med nya bilen nu..
Brukar göra det när jag känner så som jag gör nu..
Och det hjälper faktiskt.. Prova någongång. ^^


Lägger upp en bild sen på nya bilen..
Har bara inte kommit på vad den ska heta än.. Kan ju inte döpa den till Pärlan.. För det heter ju min golf..
hahah

Nej nu ska jag sluta skriva!


Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0