6:e dagen

Nu är jag inne på 6:e dagen på jobbet. Och fler kommer.. *Suck* ska sammanlagt jobba 10 dagar i rad..
Det känns redan i hela kroppen! Men men, det blir goa pengar nästa månad =)
Sen är jag ledig torsdag och fredag =)

Idag va det jag, Sarah, Lazslo och Tony som jobbade. Haha så kul det va =)
Snabbt gick det oxå! Vi va ju fyra stycken och sen va det bara städ.. Typ bara 5 ombädd. Men vi va klara vid tolv.
I morgon e det lika mkt, rätt skönt när det bara är städ och vi är fyra stycken.
Ser inte fram emot att jobba på måndag! För då checkar alla ut och då e det typ ombädd på alla rummen..!

Men jag ser fram emot måndagen efter jobbet! ♥
Har längtat så himla mycket! Och saknar dessutom! Har nästan blivit tokig!!


Nej nu ska jag snart köra Sarah till Amanda sen ska jag

* Köra till Apoteket och köpa försvarets hudsalva
* Färga håret blåsvart igen
* Fortsätta tvätta
* Kolla klart på säsong två av O.C

Så ser min dag ut än så länge.




Heeeeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0