Uppstoppad korv!

Jag känner mig så! Mamma bjöd på mat idag, lr rättare sagt jag bjöd in mig själv :P  haha
Såå gott det va. Potatiskrocketter med kassler. + Att på kasslerna va det annanas och ost på. Det är så jäkla gott!!! =)

Idag va det bara jag och Anchi på jobbet. Nico är sjuk och praktikanten gick hem för hon mpdde dåligt..
Hoppas nån av dom kommer i morgon för hotellet är fullt i morgon oxå.. *suck* Sen börjar jag klockan sju i morgon bitti..

Fyy fasen va kallt det va i morse! Hade tänkt att cykla till jobbet men det va fan för kallt för det. Så jag tog bilen. När jag hade startat bilen insåg jag att det va FROST på rutan! Vintern är verkligen på gång.. Brr! Iallafall, jag hade ingen skrapa så jag fick ta min patientbricka och skrapa rutan med. hahah

I morgon ska jag cykla, och då ska jag ha vantar, mössa, halsduk och den varmaste jackan jag har! Kanske to,m termobykor?!
Kom just på att jag inte har någon vinterjacka.. =0 Opps! Måste skaffa det snart..


Igår va jag ute och sprang! Sen när jag kom hem gjorde jag 90 situps, 25 armhävningar, 25 ryggsits och bollar i 2,5 min, Snacka om att jag va helt slut sen. haha
Micki har gjort ett tränings schema till mig som jag ska följa. =)
I morgon ska jag ut och gå.. lr nej, i morgon är det ju vila! hehe



På fredag börjar jag på nitt nya jobb! =D Börjar klockan 22.00 till 06.00. heh
Det ska faktiskt bli kul! Längtar!!



Heeej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0