Ullared


Igår va jag och mammsen på Gekås! När vi kom dit va kön hur lång som helst! Hade vi ställt oss i den sist hade det kanske tagit 1½ timme! Om inte mer!!
Men vi smet före :P
Köpte inte så mycket.. Men lite små saker som kan vara bra att ha =)
Vi kom hem runt sex tiden.. Va hos mamma ett tag sen körde jag hem.. Gick och la mig en stund, va helt slut! Hade bara sovit i två timmar.
(Kom hem klockan sex på lördag morgon och somnade inte förrens vid sju. sen  gick jag upp vid nio..)

Dagen va helt okej =) Fick umgås med min kära mor en hel dag bara jag och hon.. ♥
Kvällen då..? En riktigt dålig kväll!

Är inte ens på humör för att vara här! Men pappa skulle byta däck på min bil!
Ska åka hem nu!

Försöka att fixa så att min boxer funkar så att man kan se på tv!

Hoppas ni haft en bättre helg än vad jag har haft!


Heej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0