Pyramiden!!

Sitter hos dexters nr2 hem just nu. vi har spelat pyramiden tre ggr nu.. Och jag har inte lyckats så bra.. hahah

nu kommer dex och anna att skriva lite i min blogg..
hörs sen


Dex: JUst e nu e kl.20.55 och Linden e redan påverkad=) det e så det ska va =P Ikväll så kommer det att bli en galen kväll....du får va med nästa helg oxå=) va ju ett tag sen...ha det så bra vännen....kramen o pussen


Anna: Sitter just nu hos albin och dricker och är fortfarande vid liv. Ska snart in till stan och.....oh nu kom vår låt cissi! "Swing it shake it move it make it who do you think you are..." Nu e det fest! wiiieee tappa inte bort dig själv ikväll...puss puss

Sarah: Eller Twiggy som jag föredrar, vi sitter hos någon jag inte kan namnet på, och ehm.. ja jag vet inte, men detta är kul (; Danni är lagom full, Cicci ( kiwi ) är också ganska dragen jag hittar inte tangenterna, här är vaaaaarmt inne, jag dör, svettas nästan..:P haha, men aa.. ÖPPNA FÖRNSTET TACK! :D vi spelar nått mysko, men det är kul, allt är kul , vi lever, vi har kul :D over to Danii. LAV YA KIWI <3

Daniella:  Yeeeah =) Spelar pyramiden, Skit skoj, Du är lite full va Cissi=)..=) Haha, det börjar jag också bli, inte så konstigt egentligen, haha.:P... Yeeah nu måste jag spela igen, Ni ropar på mig;D





Såå det blev att Sarah och Danni skrev oxå. =)

Ha en rolig kväll! Fr det ska jag ha! haha



Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0