Piiiinsamt

Om man skriver blogg flera ggr om dagen får man fler läsare =P Det märkte jag nu när jag kollade min statistik ^^


Haha någon som kollar på Bonde söke fru?!
En tjej som jobbade på hotellet innan är med där.. Lr man kan ju inte direkt säga att hon jobbade där. Hon va ju "sjuk" hela tiden!? Måste varit en väldigt konstig sjukdom..?! Och va hon inte sjuk så va hon ledig..
*suck* orkar inte prata om henne nu..
Egentligen vill jag inte skriva om henne i min blogg, men va tvungen.. Hon skämmer ju ut sig själv..


Min prins ringde innan =)
Blir så glad varje gång han ringer! ♥
Snart kommer han hem!! Såå mys!

Nej nu ska jag snart köra hem.. Vill egentligen inte det.. Så tråkigt att komma hem till en tom lägenhet.. Vill ju att älsklingen ska vara där..  Så ensamt att lägga sig själv oxå.. =(


Haha innan jag säger hejdå måste jag berätta om mitt och mammas besök på MAXI idag.
Det va två tjejer som köpte JÄTTE många.. vafasen heter dom nu igen...?! Såna som man dricker som ersätter en måltid.. Iallfall.. Jag och mamma gick förbi där efter dom hade gått, och såg att ena tjejen glömt plånboken i hyllan! Så jag tog den och skulle lämna den till Informationen.. Men kommer inte ut för grinden är stängd.. Så mamma säger lite försiktigt till en anställd som är en bit bort
Mamma: Hallå ( Lite för tyst )
Ingen respons från tjejen.. Så mamma höjer rösten lite.. Men fortfarande ingen respons..
Då säger/ Skriker mamma: HALLÅÅÅÅ!!! med världens pipigaste röst!
Som gör att ALLA som står runt oss bara glor på mig! Eftersom jag står längst fram tror dom ju att det är jag och jag blir illröd i ansiktet! Mamma bara knäcker sig!
Men tjejen som jobbade där kom och hämtade plånboken..

Hahah som jag skämdes!
Typiskt mamma, hon ska alltid göra så att jag skäms! *skrattar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0