Facebook!



Facebook is the shiet! ^^
Inte för att jag förstår riktigt hur man gör där, men det e kul  :D

Jobb i morgon, sen e det klippningsdags och fika med Carro. Jag ska bara klippa lugg..
Ena stunden vill jag inte ha lugg, och andra vill jag =P Heh
Velig är ordet!


Såg klart säsong 2 av O.C idag! Ringde Dext direkt och ska få låna säsong 3 i morgon,
Så i morgon är det O.C heeeeeela kvällen.  Har fått med mamma och pappa att se på det nu :D

Varför ska folk hålla på att frysa ut en hela tiden?! (mig)  Det är skit jobbigt när ni/du håller på!! Säg vad problemet är istället! Jag tål det!
Tror redan jag vet vad allt handlar om förresten..
Svartsjuka


SLUTA VARA SÅ JÄVLA FEG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0