Ensam hemma

Igår va jag hemma hos mig och Micki heela dagen. Alldeles ensam! Det va rätt skönt. Tog det lungt hela dagen, vilade och tvättade. Tittade på tv och fixade mina naglar.
Annars brukar jag alltid åka hem till mamma efter jobbet och vara här fram till kvällen.
Men igår ville jag bara vara hemma och ta det lungt =)

Ska snart åka och hälsa på Caroline på Rusta på Stenalyckan. Hon praktiserar där =) Sen ska jag med mamma till travbanekliniken med Zacko.. Tror dom ska bya gips på honom..?


Nej nu ska jag kolla på resor och hotell i Stockholm. Ska åka dit den 30 oktober lr 1 november..
Jag ska åka alldeles ENSAM!! Men vad gör man inte för att få se sin älskling! ♥



Heeeej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0