Less på allt!

Jag blir så irriterad på allt hela tiden just nu.. Orkar inte med det..

Ringde till IDIOTERNA idag med, men inte fan blev det bättre! Måste leta upp de papperna jag har fått som jag inte har?! Ska ringa pappa och kolla med han.

Hmm.. Har faktiskt inget positivt att skriva om just nu..


Har inte gjort någonting idag.. Jo jobbat, men sen efter. När jag kom hem gick jag och la mig direkt. Va helt slut! Bäddat sängar heeeeela dagen! Tråkigt att göra samma sake hela tiden.. Men men, man får ju pengar..

Kom på en positiv sak nu!
Vi har fått en ny lägenhet förresten. Vid MAXI/ Högskolan. Flyttar in innan jul. =) En tvåa! Den är jätte fin!

Nej nu ska jag gå ner där nere.. Väntar på att Micki ska komma och hämta mig..




hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0