Fluffy Friend

Fluffy Friend är det roligaste på Facebook :P haha Jag har en groda som heter Harry the Frog :D


Micki är hos Peter ikväll och kollar på fotbollen..
Och jag ville inte vara ensam hemma i den lilla lägenheten så jag åkte till min kära moder =) Tittade på Bonde söker fru innan, Sofie åkte ut! YES! Hah
Jag vet vem Fredrik kommer att välja ^^


Usch jag ska jobba på fredag igen.. Som vanligt.. Fast denna gången börjar jag en halvtimme tidigare.. *suck* Jag vill inte jobba där egentligen.. Vill kunna umgås med mina kompisar och micki på fredagarna oxå.. men men, vad gör man inte för pengarna?! Alltid bra med extra pengar + att jag får lön därifrån varannan vecka. Ett plus i kanten :D

Va och tränade med micki innan =) Det gick bra! Faktiskt roligare att träna nu när man har någon med sig som puschar en =) ( vet inte om jag stavade rätt på det ordet men skit samma ) =P


Nej nu vill jag inte skriva mer. :P Har inget vettigt att skriva om. heh



heeej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0