Förkylning och allergi..


Tack vare att jag sov med fönstret öppet i natt för det va så himla varmt i lägenheten så har jag blivit förkyld.. Typiskt!
Och sen känner jag av min pollen allergi jätte mycket! Det är så jobbigt.. Blir slö i hela kroppen och orkar inte göra något.. Vill bara ligga i sängen hela tiden! I morse när jag vaknade vid nio bestämde jag mig för att INTE gå upp! "Jag ska ligga i sängen heeeela dagen".. Somnade om och vaknade igen vid elva... *Suck* Kunde inte somna om så jag bara låg där och lyssnade på när fåglarna kvittrade.
Sen kom det skator och förstörde det ljuva ljudet av småfåglarnas kvitter med sitt kraxande!!
KRAAAAAAAAK!
Typ så lät det! Fick nästa ont i huvudet ju..! haha
 Mamma rinde vid ett och frågade om jag skulle med till flygstaden och Lidl.. Så det gjorde jag. Roligare att vara med mamma än att ligga och lyssna på de j*vla skatorna!
 Efter vi handlat så åkte vi till berget och gick en runda..
 Vi skulle gått Prins Bertils stig men vi visste inte vart den startade.. Vet ni det??
Efter rundan på berget släppte hon av mig hemma så tog jag Pärlan och körde hit. Måste tvätta henne. hon är så skitig att det e pinsamt :P hehe

Nej nu orkar jag inte skriva mer.

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0