Eurovision song Contest!!



Serbien vann!

Dom va en av mina favoriter!
Turkiet, Rysslan, England va oxå bra.
Och så får vi ju inte glömma världens bästa dans!  Ukraina!! Som vi flabbade! =D HAHAHA
Vi satt hemma hos Emma och kollade på det. Några av hennes kompisar kom oxå. Fanns en person som bara var anmält störd i huvet! Säger inget namn. " Åh men kolla på mig då! Jag är snyggast av alla och är sååååååå cool!" Lr inte!
Arhlg!

Men jag hade kul endå! =) Det roligaste var när Orra skulle köpa korv till oss.

Orra:  " Vad vill du ha för dricka? En fanta Exotisk kanske?"
Jag:  "Nej jag vill ha vitlökssås!"

haha jag trodde hon frågade vad jag skulle ha på korven. haha

Sen när jag hade fått korven av korv gubben gav han mig hela flaskan med vitlökssås! hahaha
Det va kul =)

Sen gick jag och Orra hem till mig och sov! Somnade dirrekt!

Idag ska jag storstäda hela lägenheten. I morgon kommer ju min älskling hem ♥
Som jag har längtat!!!


Nu måste jag vidare.


hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0