Wookade nudlar på Asian Palace

Jao, "lärde" mig att äta med såna pinnar igår.. Haha fick typ upp en nudel på en pinne.. Det gick inte så bra.. Men jag ska lära mig. =)
Det blev att man följde med tjejerna ut igår iallfall.. Skulle inte gjort det egentligen. Va inte på humör.
Tack Anna för att du lyssnade igår. Det kändes skönt att få prata med någon.

Sarah sov hos mig igår. Sen idag kollade vi på film. Det va mysigt =) Min bästaste syster och jag =)

Orkar intre skriva just nu, hade tänkt lägga upp lite bilder men det funkar visst inte.. Så det får bli en annan dag.

Saknar dig micki sååå mycket. Allt känns så tomt utan dig. Jag känner mig tom.. Utan dig är jag inte hel.. Jag älskar dig!






Nu ska jag åka hem.. Alldeles ensam i lägenheten.. =(



Jag vill att du ska komma hem nu..

Kommentarer
Postat av: sandra

snälla snälla ni MÅSTE hjälpa mig, om jag värvar folk till denna sida vinner jag presentkort på MQ eler IKEA please jag vill verkligen ha det I NEED IT och värvar ni mig hjälper jag er=) så snälla gå in på denna länk!
http://gratisgen.se/?ref=66636
ange mitt nummer 66636 att det är jag som värvat er!
Puss
Blir ni medemmar behöver ni bara se till att fle blir det så kan ni vinna grymma priser! tex presentkort på mq eller ikea, mp spelare mm.

2007-03-19 @ 11:20:07
URL: http://havemercyonme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0