Så mycket som snurrar runt

Det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud nu. Jag håller på att bli tokig! Allt går bara nedför nu..
Idag när jag kom hem från jobbet.. typ vid två kanske.. La jag mig och skrev ett brev till min älskling, som inte är klart än för jag somnade.. Sov typ till.. Hmm.. halv sex? Tror det va då Sarah ringde och frågade om jag skulle ha några kläder från H&M tidningen för mamma skulle beställa.. Har hittat en jätte fin jacka där som jag vil köpa. Men jag ska kolla om den finns i affären först.

I morgon ska jag och Sarah till Mamlö =) Ska bli skönt att komma bort lite..
Vi ska in på Shock och kolla lite :P Sen går vi nog lite på stan oxå ^^ Det är ju löning i morgon :) höhö

Kollade på film igår med Anna och Dexter. Det blev inte The Passion Of The Christ.. Dexter hade sett den så vi.. lr dom hyrde An American Haunting ( tror jag den hette?) Fy fasen! Den var ju hemsk!
HATAR
filmer med spöken/demoner o sånt shit!  Jag visste ju att den skulle vara äcklig.. Men inte så hemsk!
Usch!!


Pratade med min älskling idag med. Det kändes som om vi inte pratat på evigheter! Saknar han så otroligt mycket! Sitter bara instängd i lägenheten och deppar typ, om jag nu inte åker hem till mamma o pappa.. Det är kanske inte så bra att stänga in sig själv när man e ledsen/ nere / Deprimerad.. Men jag vill vara det ibland..

Nu ska jag gå ner och umgås med mamma, Caroline och Sarah..

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0