Jag kan inte hjälpa det

Varför ska man tänka på en massa saker hela tiden som gör en ledsen/arg/irriterad..? Det är jobbigt.. Men detta kan jag inte släppa.. 
Det e precis som om du passar på så fort du får chansen och jag inte kan göra något! 

Jag tycker inte om dig!


Ska lägga upp lite bilder från lägenheten

hemma


hemma2


hemma3


Fast nu har vi ändrat lite.. Vi har köpt nya gardiner och en ny matta..

Det är ingen stor lägenhet men jag trivs jätte bra i den. Och det e ju det som räknas..
Ellerhur?




Nej nu ska jag gå ner i tvättstugan..


Saknar min Prins jätte mycket!
Älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Twiggy

HAHAHA..
Precis så ser det ut när lägenheten är städad:P Har jag inte rätt ;)

2007-03-20 @ 18:09:09
Postat av: Maria

Vad fint du har fått det! trivs du? :)

Kram/Maria

2007-03-21 @ 14:03:44
URL: http://jesusismyhomeboy.blogg.se
Postat av: Cissi

haha nej det ser alltid ut så Sarah ^^

2007-03-21 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0