Fredag..

Åkte hem till mamma o pappa igår. Tog med min tvätt och tvättade upp allt. Sen skickade Nico ett mess och vi bestämde att hon skulle komma hem till mig vid åtta. Anna kom oxå. Satt och drack lite och snackade en massa girl talk :) Sen kom Johanna.. Efter många om och men fick vi henne till att följa med ut. Vilken tur att vi har samma klädstorlek :)
Såå, Johanna fick låna kläder och vi va redo för en runda på stan :P
När vi va på andra sidan gatan av liberty och väntade på att Anna och Johanna skulle komma träffade vi Danne, Pontus och Emma. Det va verkligen jätte länge sen jag träffade henne. Tror det va sist när jag va i Haverdal med Empa och hennes familj, och då va jag kanske 10?? Iallfall, det va kul :)
Vi gick in på Asian Palace, dom hade öppnat en bar där och det va premiär igår. Inte alls mycket folk men personalen va jätte trevlig :)
Sen gick vi till B&B, det va la rätt kul där. Träffade Empa och några andra. 
Johanna va så jävla full :D hahaha vilken tjej ^^
När vi gick hem visade hon fuck you till polisen som körde förbi!! hahaha och då helt plötsligt backar polisen och frågade varför hon gjorde så?!! Då sa Anna: Nej hon gjorde peace tecknet! HAHAHA JAG DÖR!!

Kom hem vid tre, satt mig och kollade på tv och åt min mat från pasta vagnen. :) Inte för att jag vet vad det va jag kollade på på tvn.. Men när jag vaknade idag va kanalen på TV4 Fakta?! Hahah
Somnade direkt när jag la mig ner..

Idag vaknade jag av att Anna ringde och väclte mig klockan 10.00!!! Kommer inte ihåg vad det va hon sa men :P Vaknade igen vid två kanske. kollade på Jerry Springer.. Haha folket som e med där e fan sjuka i huvet!

Åkte till Eurostorp och handlade persent till Johanna. ^^ haha hoppas du blir nöjd ;) Ska hem till henne ikväll för hon har fyllt år :) Får se om jag följer med ut sen..

Och nu sitter jag här hemma. Ska äta kyckling med familjen. Sen måste jag hem och göra mig iordning.

Ha det gött!



♥ Saknar min prins!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0