Jag ville bara sjunka genom marken!!


Guuuuud så pinsamt det va igår!! Jag ville bara försvinna..!!

Jag, mamma, sarah och åsa va  inne på kittys smycken för sarah skulle köpa en ny stav till sin tunga..
Och jag går runt där och kollar lite.. Kommer till stället där dom har all piercing och ser ett par skiiiit snygga solglasögon! Tänkte att det kanske varit nån som testat dom och sen bara låtit dom ligga..? Men sen sa jag " Det skulle inte förvåna mig om dessa är någons i butiken" haha så sätter jag på mig dom. Och sen när jag tagit av mig dom så kommer det fram en kille och säger " Ojsan det va visst mina" och skrattar åt mig! Jag blev illröd i ansiktet!! hahaha fy fasen vad jag skämdes! Mamma, sarah och åsa tyckte det va jätte kul och skrattade åt mig och då blev jag ännu mer röd i ansiktet. Usch det va grymt pinsamt! Ska ALDRIG mer testa ett par solglasögon som inte e på sin plats o en butik!


Idag fyller Caroline 14 år!
GRATTIS MIN LILLA GUMMSI ♥


Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0