Idag gäller det!



Idag ska jag få hårförlängning =D

E lite nervös för hur det kommer se ut.. E det något jag verkligen tycker om på mig så är det mitt hår och jag vill inte att det ska bli fult.. =P Men hon som gör det är duktig så jag litar på att det blir bra =)

La in lite bilder från min mobil innan =P 

Haha här hade jag och Dexter kul på Buttericks =P

  

Caroline på hennes 14 års dag!      Jag och mamma på galgberget!
 
                            

Jag och mamma med löv?! 

                


Zacko och mamma!

      


Solnedgång på Laholmsvägen!

     

Testade min balklänning förra veckan och den passar fortfarande!!! =D
Tänker ALDRIG sälja den! 

        

Nej nu ska jag göra mig iordning. Ska träffa Hanan vid norra station snart! =D



Hej då!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0