Sola, grilla och slappa

Så har min dag sett ut idag. Vaknade vid ett idag, Sov lite dåligt inatt pga mardrömmar! Såg på Dracula igår så det e nog därför  =p
Åkte hem till mamma och la mig och solade i min nya fina vita bikini. =)
Efter att mamma varit nere på Hagön och hälsat på Åse åkte vi och handlade mat. Det e så tråkigt att bara handla till mig.. Äter ju knappt något hemma.. Men nu köpte jag Pita bröd som jag ska ha i morgon. =) Mumsigt.

Nu sitter jag bara vid datorn och lyssnar på Avril Lavinge. Hennes nya skiva e rätt bra.

I morgon blir det fest hemma hos Anna som fyller 20 år! GRATTIS! Sen blir det Club Monday.?! USch det kommer bli jobbigt för mig att gå upp på tisdag.. Jag är ju absolut inte morgonpigg! Men men vad gör man inte för sina vänner? =) Inte varje dag man fyller 20 jue.  Fick precis reda på att Anna blivit faster, så jag vill säga grattis till Hugo och hans tjej =) Grattis till er lilla flicka!




Jag känner mig så tom just nu. Ingen kraft i kroppen.. Ingen ork till något.
Måste göra något än bara sitta hemma och tänka hela tiden.

Kanske gå till Form i morgon..? Men sen är det inget kul heller att träna själv..
Kanske springa på berget igen?
Hmm..


Nu ska jag platta mig hår..


Snälla kan du inte komma hem nu?! Jag saknar dig så jag håller på att bli tokig! =´(


Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0