instängd



Instängd i min egna värld, så är det just nu. Jag vill inte komma ut förrens om några veckor! Inte förrens du kommer hem igen! Man e ensam nu, och det känns så tomt..
På jobbet gör jag  det jag ska sen cyklar jag hem och låter tiden gå. Magkatarr gör ju inte saken bättre heller.. 
Men förövrigt ser min vardag ut så just nu.. Förutom idag då, när mamma och jag åkte och handlade och jag följde med henne hem. Men jag ska snart hem igen, håller på att tvätta..
Ska se på film idag med. Kollade på Black Hawk Down igår! Mycket mycket bra film måste jag säga!
Ska nog se Casanova idag. Jag ska se på film heela veckan.
Det e mys! Men mer mys om du va här! ♥

Saknar dig så det gör ont!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0