Bara en massa regn!!!!

Kunde inte hålla mig ifrån datorn längre.. =P Lite beroende är man allt. hehe
Men jag har fått vara för mig själv och det va rätt skönt. Lagade god mat igår, tände lite ljus och kollade på Ghost Wisperer =) Första gången jag lagade köttfärsås och det blev faktiskt riktigt gott. Mycket godare än vad jag trodde det skulle bli =) Känner hur mina kock egenskaper börja komma tillbaka nu! (eller inte)  haha!

Kom hem till mamma nu efter jobbet och hon berättade att dom fått en liten översvämmning i källaren. Golvet läcker typ.. Det är sprickor som vattnet kommer in genom. Mamma är helt förstörd. Kan förstå det för det är verkligen inte kul med detta vädret, Så mycket som det har regnat DENNA veckan brukar det normalt regna på EN MÅNAD sa dom på nyheterna! Tycker synd om alla bönder som har mark som just nu ligger under vattnet..

Nej nu måste jag åka hem omedelbart!! Kom på att jag har fönstret öppet!!!


HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0