Save The Last Dance 2

Nej den va verkligen inte bra. Ingen film jag rekomenderar er att se.. Ettan e mkt mkt bättre! Tcyker bara tvåan e löjlig. Försäker efterlikapersonerna i ettan. Det e ju ínte ens samma personer i den som det va i ettan. Nej det va en besvikelse.. Tvåan alltså :P

Vad har hänt i helgen då? I fredags ingenting. Satt hemma och tråkade. Gjorde ingenting, mer än att sitta vid datorn på kvällen och kolla på musik video på youtube. Det e en rätt rolig sida :P haha man kan hitta mkt roliga saker där :P
Igår var jag ute och gick 5 km! Mycket stolt. Ska ta tag i mitt nya sunda liv nu! ^^
På kvällen var jag med Micki! ♥

Idag har jag inte gjort så mkt. Såg Save the last dance innan. Sen körde jag min älskling till flygplatsen. Och nu sitter jag här.. Väntar tills klockan ska bli nio för då ska jag kolla på lägenheten :D

Nej nu ska jag lyssna vidare på PCD och göra något vettigare. Städa mitt rum :P haha

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0