Riktigt äckligt tycker jag..

Va inne i en affär idag i stan och skulle fixa Mickis armband.. Då det ställer sig ett gammalt par jämte mig, mannen närmast mig då. Och helt plötsligt hör jag ett ljud..! Då står han och släpper sig precis jämte mig och det va ju ingen fräsch prutt heller! Fy fan jag höll på att spy! Det va ju ingen tyst fis heller.. Undra om det bara va jag som hörde och kände?! *urk* Som sagt jag höll på att spy!
Om man måste lätta på trycket kan man inte gå bort en bit isåfall? Måste man stå och fisa en äcklig jävla blöt fis jämte någon annan och SEN GÅ BORT?! Nej usch jag blir bara äcklad! haha
Det kanske e så när man blir gammal att man inte kan hålla sig?!
Äh jag vet inte..

Va inne och kollade en annan sak i stan med, men kan tyvärr inte skriva mer om det, Men jag kommer att hinna bli klar med det innan lördag iallafall. Då e det ju Dexters 20 års fest! =)

Sen e det ju den andra saken.. Det kommer inte bli som jag planerat, men jag ska försöka fixa det endå. Jag hade allt klart men sen så sprack det.. Typiskt.. Men men får se om det löser sig till helgen..

Hade tänkt att gå ut och gå idag med ju, men det blir inget med det.. Det är typ jätte mörkt på himlen så det kommer säkert börja regna.. Lr så e det snön som e på väg. Ska ju bli snö oväder igen.. *suck*
hatar snön! Blir ju bara en massa slask sen..

Tacka vet jag sommaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha, du kunde frågat fall gubben visste va man har analplugg till^^ haha.. Nej nu vart ja elak:P

2007-02-20 @ 14:06:01
Postat av: Cissi

haha ^^

2007-02-20 @ 14:07:39
URL: http://kivvi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0